Saturday, January 23, 2010

Persahabatan 2

Nilai persahabatan tidak dapat diukur secara realiti. Sesuatu yang sukar diukur itu adalah sesuatu yg sgt sukar utk dijaga. Persahabatan hanya datang dengan hati yg ikhlas. Sahabat akan sentiasa berada disisi di kala kita susah @ senang. Memberi kita sokongan & dorongan.

Nilai persahabatan sangat tinggi. Ak sendiri tidak mampu membalas segal jasa dan pengorbanan yang dilakukan oleh sahabat ku dikala ak dalam kesusahan. Dikala itu nyawa ak hanya seperti telur dihujung tanduk. Sahabatku yang mendengar berita tentang kemalangan ak sanggup bersusah payah untuk pergi ke rumah ak untuk memaklumkan tentang kejadian ini kepada ibu ku. Tanpa mereka mungkin berita kemalangan ak lambat sampai kepada ibu ku. Mereka sanggup membatalkan segala rancangan demi ak.

Dikala hari-hari ak keseorangan di hospital sahabat2 ak datang semata2 untuk memberikan semangat supaya ak lawan segala sakit yang ak rasai. Dimana dapat ak cari sahabat seperti ini. Hari demi hari, habis praktikal @ kuliah pasti mereka akan muncul untuk menemani ak, berkongsi cerita supaya ak sentiasa ceria.

Terima kasih sahabat2ku tiada yang boleh memisahkan persahabatan kita, menghancurkan keceriaan yang kita bina dalam persahabatan kita.

p/s : Terima Kasih sahabat2ku.
* ammar terima kasih sanggup pergi rumah ak untuk beritahu keluarga ak tentang kemalangan ak.
* kecik,fifi,pali,ijan,wari,lutfi,kamil terima kasih sebab selalu datang melawat ak.
*kawan2 yg tidak disebut nama terima kasih atas keprihatinan terhadap kemalangan ak.
* ak tak mampu membalas apa yang telah kamu semua lakukan. Terima Kasih kawan2. Terima Kasih Sahabat...........

No comments:

Post a Comment